MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jaha...coolt! men han som du tog vem var han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 shigeru miyamoto har jobbat inom nintendo i över 30 år!!han kom på alla nintendos karaktärer!mario,donkey kong,yoshi,kirby,luigi,peach,toad,osv,osv,osv, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Nej han kom på alla i Mario kart Double Dash!! och Zelda gubbarna. Kanske nåra fler. Men icke Kriby eller pokémon. Pokémon uppfann Nog Norman J Gossfield. Hmm idoler... Jaa Jackie Chain. Det är han i Rush Hour och Shanghai Noon bland annant KInesen. I spel världen Sonic The Hedgehog eller Shadow The Hedgehog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Min e Roberto Carlos, nästan som jag, nåra likadan egenskaper... Jag e, vänsterfotad,Hårda skott, vänster back, snabb, ganska kort.. och gillar Real Madrid!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Min Idol är Tom Brady i New England Patriots ( amerikansk fotboll ) ok i spel värden Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Min idol är Peter Forsberg nr 21 i Colorado Avalanche. ja har hans autograf :) fick den av min fasters man som sponsrade Colorado Avalanche. Peter Forsberg brukade va min idol men nu e det nog Steven Spielberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 I verkligheten...hm vet inte. I spelvärlden är det Sega som legat före med konsoller för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Nej han kom på alla i Mario kart Double Dash!! och Zelda gubbarna. Kanske nåra fler. Men icke Kriby eller pokémon. Pokémon uppfann Nog Norman J Gossfield. Hmm idoler... Jaa Jackie Chain. Det är han i Rush Hour och Shanghai Noon bland annant KInesen. I spel världen Sonic The Hedgehog eller Shadow The Hedgehog. Den där Norman du prata om uppfann inte Pokémon! Han som gjorde det hette nåt med Satocchi eller något liknande! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Min Idol är Tom Brady i New England Patriots ( amerikansk fotboll ) ok i spel värden Link Offtopic:Spelar du amerikansk fotboll? O_o isåfall vilket lag? Jag spelar i Solna chiefs. On topic: Min idol i verkligheten är Warren Sapp i Tampa Bay Bucaneers ( amerikansk fotboll) och i spelvärlden är det nog Master Chief ;D Redigerat 3 Februari 2004 av Tibbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ja min idol är ju Arnold Swartneger(hur stavar man?)försök hitta något manligare Och i spelvärlden ser jag upp till: Yuji Naka och shigeru miyamoto och självklart Solid Snake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Sean Paul Henrik Lundqvist dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.