Hoppa till innehåll

Idol?


Gäst YoTo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kannibalgäddan

shigeru miyamoto har jobbat inom nintendo i över 30 år!!han kom på alla nintendos karaktärer!mario,donkey kong,yoshi,kirby,luigi,peach,toad,osv,osv,osv,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej han kom på alla i Mario kart Double Dash!! och Zelda gubbarna. Kanske nåra fler. Men icke Kriby eller pokémon. Pokémon uppfann Nog Norman J Gossfield.

 

Hmm idoler... Jaa Jackie Chain. Det är han i Rush Hour och Shanghai Noon bland annant KInesen. I spel världen Sonic The Hedgehog eller Shadow The Hedgehog.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej han kom på alla i Mario kart Double Dash!! och Zelda gubbarna. Kanske nåra fler. Men icke Kriby eller pokémon. Pokémon uppfann Nog Norman J Gossfield.

 

Hmm idoler... Jaa Jackie Chain. Det är han i Rush Hour och Shanghai Noon bland annant KInesen. I spel världen Sonic The Hedgehog eller Shadow The Hedgehog.

Den där Norman du prata om uppfann inte Pokémon! Han som gjorde det hette nåt med Satocchi eller något liknande! :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min Idol är Tom Brady i New England Patriots ( amerikansk fotboll )

 

ok i spel värden Link

Offtopic:Spelar du amerikansk fotboll? O_o isåfall vilket lag? Jag spelar i Solna chiefs.

 

On topic: Min idol i verkligheten är Warren Sapp i Tampa Bay Bucaneers ( amerikansk fotboll) och i spelvärlden är det nog Master Chief ;D

Redigerat av Tibbe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...