Sidney Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag tror jag kommer köpa "Gauntlet: Seven Sorrows" men vet inte om det är kul och så! Så kan nån svara på frågorna nedanför? 1. Är det ett roligt spel? 2. Tar det lång tid att klara ut? 3. Är det svårt? 4. Kostar det att köra via internet med spelet? (jag har en nätverksadapter) Hoppas någon kan svara på frågorna så jag kan bestäma mej om jag ska köpa spelet eller inte!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag vill veta hur spelet ser ut ,vet inte hur det ser ut! men jag kan svara på frågan nr 4, alla spel som man kör online i ps2 kostar alltså din nätverksadapter är för att koppla up dig sen i mån ska du betala Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Nej så är det värkligen INTE!!! Det är bara ett fåtal PS2 spel som man behöver betala i månaden inte alla!!!!!!!!! KAN NÅN SVARA PÅ FRÅGORNA???????????????? Redigerat 17 April 2006 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 snälla, du får inte fler svar genom att dubbelposta och capsa... rensat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg