Hoppa till innehåll

Vem Ska Bli Åretrs Rookie I Nhl?

Gäst Great Gonzales

37 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Han har näst högst räddnings procent i hela nhl.... :cool:

3:a annars, men han har också spelat 52 matcher av 82 och det är lättare att få hög räddnings % på mindre matcher än fler... titta bara på dom tre bästa:

1. Cristobal Huet i montreal 35 matcher

2. Dominik Hasek i Ottowa 43 matcher

3. Lundqvist....

så det visar ju att det är något lättare, men nog tror jag Lundqvist skulle vara högt upp på listan även om han spelat, låt oss säga 74 matcher, som dom flesta första målvakter gjort...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

kolla lundqist är inte ens första målis och marek svatos tycker jag är bättre än lundqist.

gå in på nhl.com och kolla poängligan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Som väntat, Henke blev inte ens nominerad som årets rookie däremot som bästa målvakt, men där har han nog ingen chans, fast om Brodeur floppar totalt mot carolina dom kommande matcherna så kanske... kanske...

Alexander Ovechkin, Sidney Crosby eller Dion Phaneuf blir det...

Lutar mot Ovechkin men vi får veta det slutgiltiga svaret den 22 Juni (tror jag)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

dom som röstar på crosby har ni aldrig sät honom spela han e ju rå en lipsill o bara gnäller på domarn bu för sidny

visst han e duktig men på en sesong har han gjort sej ovänn me många dommare o massor utav spelare tillome sånna i hans lag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...