razziel93 Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) :blink: jag har jort 39 event match men ajg kommer inte längre! :( hur gör man. jag har alla gubabr förutom mewto och game wach så det kan inte vara det felet snälla hjälp Redigerat 17 April 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag fattar inte varför du äns har detta s*it spel!? Sälj det, spräng det, kasta det! Vad som helst, bara du inte har det kvar, och för att svara på din fråga, vet ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 du måste ha alla gubbar för att få mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag fattar inte varför du äns har detta s*it spel!? Sälj det, spräng det, kasta det! Vad som helst, bara du inte har det kvar, och för att svara på din fråga, vet ej. jag tycker inte att spelet är ett skitspel, fast om man nu tycker de så behöver man inte spränga spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Bara ett tips: Skaffa Mewtwo och G&W så får du fler events. Det finns otaliga sätt tricks för att få Mewtwo och G&W, men dom tänker jag inte gå in på. Kolla i fuskarkivet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg