yoZhi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 kan du inte lägga in banken igen, för jag har alla mina poäng där... Citera
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 var? gå in på affär och sen till höger så finns det en rad med en massa saker och där finns banken Citera
yoZhi Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2004 men på den gamla sidan så hade jag 600 poäng i banken, var e dom? Citera
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 men på den gamla sidan så hade jag 600 poäng i banken, var e dom? det finns en massa trådar om vart poängen är det är bara att kolla ca 2 sidor bakåt så hittar du dem Citera
Manga Master Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Du ska gå in på www.fuska.se/forum och gå logga in gå in i din bank ta ut dina pengar PM:A admin(du måste PM:a admin på den hemsidan som du tar ut pengarna)och vips så är du 600 poäng rikare :lol: Citera
Gäst YoTo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Ja. Exakt. Ta ut på gamla http://fuska.se/forum sen PM:a Admin på gamla så får du dina poäng + varningarna du hade. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.