Newk Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 nee lies, du har ju gjort me engineering så att du blir nåt annat tror ja :P din debuff :> men iaf ska länka en bild när ja installerat wow igen. va nån bug så att ja måste ominstallerare :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 kmr snart me bild på min lvl 43 pala när jag har fått spel tid( och lite bättre gear ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) Min fina warlock. Länk till armory WoW-armory. Det har blivit nått fel med bilden ska ficksa en ny uppdaterad bild snart. Redigerat 30 December 2007 av g1zm0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag använder 1,2,3,4,5,6,7,8,9 och det funkar skit bra. T för cloak of shadow. Och Krook, ska du leka Elite så får du ta och visa bild på ditt UI! en bild av min pala med holy gear och lite retribution skit. Man kan ju för f*n inte röra sig i fritt i pvp om man ska klicka som clickers! gammal bild på lock. (70 nu) gammal bild på roguen. (69 nu - kör inte på den) och en till gammal bild på locken :P Man kan inte vara bra i PvP med 8,2k HP. Sorry, fail. Gl att trycka på F7 och F8 utan att "vara dålig" i PvP ;) Beror mer på vilken class du är. Jag är resto druid med 8.4k hp, och det har funkat för att dra upp ett arena team till rating 1680 nånting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) Edit Redigerat 28 December 2007 av Krook Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag använder 1,2,3,4,5,6,7,8,9 och det funkar skit bra. T för cloak of shadow. Och Krook, ska du leka Elite så får du ta och visa bild på ditt UI! en bild av min pala med holy gear och lite retribution skit. Man kan ju för f*n inte röra sig i fritt i pvp om man ska klicka som clickers! gammal bild på lock. (70 nu) gammal bild på roguen. (69 nu - kör inte på den) och en till gammal bild på locken :P Man kan inte vara bra i PvP med 8,2k HP. Sorry, fail. Gl att trycka på F7 och F8 utan att "vara dålig" i PvP ;) Beror mer på vilken class du är. Jag är resto druid med 8.4k hp, och det har funkat för att dra upp ett arena team till rating 1680 nånting. Om du inte lade märke till min sarkasm där så kan jag säga att det var det. Han påstår att man inte kan vara bra i PvP om man är klicker. Jag påstår att man inte kan vara bra i PvP med så lite hp. Which means he sux in PvP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Njae jag läste bara ditt inlägg ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 http://img170.imageshack.us/img170/146/certhionjx5.png Min rogue i PvE gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 http://img170.imageshack.us/img170/146/certhionjx5.png Min rogue i PvE gear. Fy f*n va nice gear! snyggt som f*n! Min Mage i UtaN gear. (Draenei Mage, lvl 20 med Nightelf Priest, lvl 16) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 http://img170.imageshack.us/img170/146/certhionjx5.png Min rogue i PvE gear. Den ser skit fräck ut, nice B) Men borde du inte ha mace om du pvpar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Jag är inte AR/Prep, så det kvittar vilka slags vapen jag använder. Därför tog jag fists för looks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Happ, då har man börjat lira warrior... level 20 på bilden, är min playtime bra för att vara på lvl 20? Haha :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg