Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?

Rekommendera inlägg

• Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Happ, då har man börjat lira warrior... level 20 på bilden, är min playtime bra för att vara på lvl 20? Haha :)

får jag fråga varför du har 6 "Attack" uppe åt hörnet i höger? Eller är det macros?
Skrivet

Happ, då har man börjat lira warrior... level 20 på bilden, är min playtime bra för att vara på lvl 20? Haha :)

får jag fråga varför du har 6 "Attack" uppe åt hörnet i höger? Eller är det macros?

Haha, så svårt att träffa av bara en, om man har 6st så är knappen 6 gånger så stor
Skrivet

Haha, så svårt att träffa av bara en, om man har 6st så är knappen 6 gånger så stor

emm, skojar du, eller är du bara dålig^^?
Skrivet

Många 'framgångsrika' PvP'are har så.. Om de är osäkra på vem som slår på dem bara trycker de på en av dem.. Och som paw sade, det är enklare att träffa dem om det är flera. Så jag är rädd att han inte är dålig. :)

Skrivet

Min 40 som just kommit ur BloodHoof Village där han köpte sin nya mount. Förhoppningsvis blir han min andra 70 ._.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_123007_170658.jpg

• Skapa ny...