ExorZ Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Illidan idag igen, ZG idag igen också. Vilket UI o.O hur kan du se nånting? Man vänjer sig :P sen kör jag bara pve. Samt har jag nu förminskat grid t.o.m! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Illidan idag igen, ZG idag igen också. Vilket UI o.O hur kan du se nånting? Man vänjer sig :P sen kör jag bara pve. Samt har jag nu förminskat grid t.o.m! Vad heter den Dmgmetern du har till höger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Recount är det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Snart full epic, nyanyaha, oh och black bear också ^,^ ;p http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_122708_172516.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Här är min lvl 35 orc warrior men vart ska jag questa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Dude du borde skaffa hit cappen och expertice cappen innan du stackar andra stats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Dude du borde skaffa hit cappen och expertice cappen innan du stackar andra statsLöjl, kan spamma ut miljoner med damage utan att missa något, hit är så skitigt overrated att det inte är sant Hit fungerar inte som för en rogue eller warrior, minst 50% av en 17/0/54 speccad death knights damage är DnD, unholy blight och sen diseases, och en talent i unholy tree't gör 25% av vår AP till spelldamage Redigerat 27 December 2008 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Är du unholy är det ju en annan sak, Hur mkt dps trycker du ut på tex patchwerk som unholy? bara undrar kul att veta unholy verkar vara mest trash aoe, boost för casters imo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Är du unholy är det ju en annan sak, Hur mkt dps trycker du ut på tex patchwerk som unholy? bara undrar kul att veta unholy verkar vara mest trash aoe, boost för casters imoKan gå upp till 2700 ish, beror ju helt på raid setup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Nytt namn och ny server. Men guildless Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Här är min lilla druid ;) WTF blir det så att man måste ladda ner den för att se den? namnlös.bmp Redigerat 28 December 2008 av Gnotchi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Här är min lilla druid ;) WTF blir det så att man måste ladda ner den för att se den? Du har sparat den som bmp, spara den som jpg istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg