Maenster Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 han despawnade på 16k, men vi tog han typ 3 tries senareNice gz =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 King of the castle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 T8.5 head :P nu har jag Head chest och legs i t8.5 :D håller på att socketa nu men AH hade inte rätt gems <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 T8.5 head :P nu har jag Head chest och legs i t8.5 :D håller på att socketa nu men AH hade inte rätt gems <_< Varför gemmar du med STR? Du ska ha ArP som Arms, skaffa en riktig meta (Crit/Crit DMG) och enchanta ditt gear O.o, Piecing howl som PvE DPS o skaffa bättre glyphs, skaffa någon bättre trinket, 2xPvP trinkets GG, skaffa typ Darkmoon Card: Greatness o Mirror Of Truth, bara som tips OnT: Något överhittad och har en del över Exp Cap, men fixar t9 hands snart så. armory http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Svenstomp :>> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 (redigerat) Jag gemma Str för att Hivee sa det till mig? Och jag har respeccat till fury nu, har du nån bra rotation till fury p0wwa? :) Redigerat 16 September 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Jag gemma Str för att Hivee sa det till mig? Och jag har respeccat till fury nu, har du nån bra rotation till fury p0wwa? :) Tihi, bra att du är 80 som vet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 elitistjerks.com fuckas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Jag gemma Str för att Hivee sa det till mig? Och jag har respeccat till fury nu, har du nån bra rotation till fury p0wwa? :)Man ska inte gemma ArP innan gearet själv ger dig en 25-30%, annars lär det inte ge dig någonting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Jag listade ut en bra rotation själv eller tja... finns ju inte mycket rotation för warriors... Och ska man ha ArP i fury också? Och vad ger ArP för "bonus" egentligen? har frågat några anndra warriors som sa åt mig att skaffa ArP men ingen visste XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Jag listade ut en bra rotation själv eller tja... finns ju inte mycket rotation för warriors... Och ska man ha ArP i fury också? Och vad ger ArP för "bonus" egentligen? har frågat några anndra warriors som sa åt mig att skaffa ArP men ingen visste XPMinskar fiendes armor för dig, och eftersom ju mer armor du har desto mindre skada tar du ökas all din fysiska damage, och eftersom armor minskas i % är ArP mera effektiv mot whatever med hög armor och typ sugig mot fiender med lite armor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Fury=STR eftersom du får 20% mer str, rotation= BS-WW-HS tills BS/WW CDn är klar, Slam när den är instant, använd Bloodrage och Berserk rage om du har låg rage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Ni slipper se mitt vanliga gear, då det är värdelöst. http://img7.imageshack.us/img7/9916/3459refoer3df045.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg