Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?


Gäst Elite
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

T8.5 head :P nu har jag Head chest och legs i t8.5 :D håller på att socketa nu men AH hade inte rätt gems <_<

Varför gemmar du med STR? Du ska ha ArP som Arms, skaffa en riktig meta (Crit/Crit DMG) och enchanta ditt gear O.o, Piecing howl som PvE DPS o skaffa bättre glyphs, skaffa någon bättre trinket, 2xPvP trinkets GG, skaffa typ Darkmoon Card: Greatness o Mirror Of Truth, bara som tips

 

 

OnT: Något överhittad och har en del över Exp Cap, men fixar t9 hands snart så. armory http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Svenstomp :>>

post-33239-1253120193_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag listade ut en bra rotation själv eller tja... finns ju inte mycket rotation för warriors... Och ska man ha ArP i fury också? Och vad ger ArP för "bonus" egentligen? har frågat några anndra warriors som sa åt mig att skaffa ArP men ingen visste XP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag listade ut en bra rotation själv eller tja... finns ju inte mycket rotation för warriors... Och ska man ha ArP i fury också? Och vad ger ArP för "bonus" egentligen? har frågat några anndra warriors som sa åt mig att skaffa ArP men ingen visste XP

Minskar fiendes armor för dig, och eftersom ju mer armor du har desto mindre skada tar du ökas all din fysiska damage, och eftersom armor minskas i % är ArP mera effektiv mot whatever med hög armor och typ sugig mot fiender med lite armor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...