Spliffor Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Varför skulle dom vara döda -.- tror inte alla hade kommit där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 vid ragnar? isåfall är ni ganska döda om ni gick mot han.. :P Han är lätt. Han hade inte spawnat än på bilden, man måste prata med Major Domo (han imitten) för att han skall spawna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Min gubbe, vid Ragna I MC (Är han som hoppar :P) hur många syns på bilden? jag har hittat typ 7-9 men rekordet att ta han på ligger ju på 8 så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) Min gubbe, vid Ragna I MC (Är han som hoppar :P) Finns många på vänster och höger sida (finns dock inte med på bilden).Och Ragna har inte blivit 8-mannad, tror jag :s. Onyxia har dock blivit 8-mannad av typ den bästa hordeguilden på realmen jag kör på. Redigerat 14 December 2006 av noname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Gått upp 2 levels nu och bytt guild.. (annar tabard) så ser lite annorlunda ut.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 niiice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Nerfa min hunter, full T2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) . Redigerat 26 Augusti 2007 av Wrickedbones Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag har förändrats lite. Här är jag när jag och några andra raidar Crossroad i The Barrens. Skulle ni vart där så skulle ni se en massa lik och skelet ända till ratchet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 (redigerat) http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/ASgrt.gif Här är min Undead Rogue... Rerollade... Redigerat 30 April 2006 av Mr_fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Varför är alla horde intresserade av att vara undead när dem är rouge? Jag tycker troll passar bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Här är min pala... 3 levels kvar till min mount XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg