Mintplanta Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) jag menade 0013's rogue :) Smeket känner jag redan till ^^ tror han heter scratcha, eller nått :P Jo de gör han sökte på armory och fick fram rätt char, samam guild som burken för övrigt Redigerat 2 Januari 2008 av Thehammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Nya gloves för mig och Burken i dag. :) Thats some nice schiesse ooie. Du kommer ändå alltid vara Grand Marshal boy gear =D Grand Marshal är ju fett med respekt. Härligt mycket resilience. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Har laddat upp många bilder på min alt, här kommer en av mina mains, lvl 64... har en 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 vilken klass? skulle va kul att se din lvl 70 oxå ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Den är på ett annat acc, utan playtime... en til bild på min alt, lvl 25/26 nu. Crittade med execute, med 1h vapen dock. Kommer med mer snart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Nice crit ^^ Min kompis har en 70 warrior som crittar typ 500 med gladiator fist weapon(han har båda) , ingen execute dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) Level 19 Rogue(Notera Inte Twink) Med Cruel Barb och Thief's Blade :D Notera, Bilden under min 19 Rogue kom fel! Redigerat 3 Januari 2008 av DamelQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Level 19 Rogue(Notera Inte Twink) Med Cruel Barb och Thief's Blade :D Notera, Bilden under min 19 Rogue kom fel! Kör du mycket BG med den lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Nice crit ^^ Min kompis har en 70 warrior som crittar typ 500 med gladiator fist weapon(han har båda) , ingen execute dockVa? Han måste vara dålig o.o ? 500 med typ MS eller, WW? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Blev 19 inatt så jag har bara hunnit tjäna ihop 55 Honor points xD Men jag ska samla lite till sen ska jag lvla igen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Nice crit ^^ Min kompis har en 70 warrior som crittar typ 500 med gladiator fist weapon(han har båda) , ingen execute dockVa? Han måste vara dålig o.o ? 500 med typ MS eller, WW? http://thottbot.com/i28313 och http://thottbot.com/i28313 dom har han, med arms spec 42/19/0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Han kanske crittar vanligt 500, Paw körde ju typ full rage execute. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg