Boffaroffe Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 här är min "äckliga" hunter.. exact före jag raidade 5 st 20-30 grottor :) slår ner alla på 1 slag :) Man hittar inte din char på armory så jag förmodar att du kör på Private. Sluta posta bilder på era private server chars och posta era riktiga, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Man ser direkt att det är en privat server ärsom han har full T6 till hunter, Och det är sällan nån har det på Retail. Jag postar bild på min main snart....Måste bara ta bilden först :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Man ser direkt att det är en privat server ärsom han har full T6 till hunter, Och det är sällan nån har det på Retail. Jag postar bild på min main snart....Måste bara ta bilden först :P men det står boffarn att man ska lägga upp bilder på sina char.. det gäller inte bara retail .. right? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Man ser direkt att det är en privat server ärsom han har full T6 till hunter, Och det är sällan nån har det på Retail. Jag postar bild på min main snart....Måste bara ta bilden först :P men det står boffarn att man ska lägga upp bilder på sina char.. det gäller inte bara retail .. right? Nej, man får inte lägga upp bilder på nåt private skit.. kör retail pls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Man ser direkt att det är en privat server ärsom han har full T6 till hunter, Och det är sällan nån har det på Retail. Jag postar bild på min main snart....Måste bara ta bilden först :P men det står boffarn att man ska lägga upp bilder på sina char.. det gäller inte bara retail .. right? Fixat.Kolla första inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Way to go boffa! Jag postar väl en random bild för att hålla mej till ämnet. Hmm, Hon e helt svart? O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Min lvl 39 Hunter Och jag och nån döing i SL Redigerat 19 Januari 2008 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Vi fick ner Sylvanas i Undercity, Cainne i Thunder Bluff. 120 pers raid, gissa om folk i servern blev lacka på att vi skapade värsta laggspiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Vi fick ner Sylvanas i Undercity, Cainne i Thunder Bluff. 120 pers raid, gissa om folk i servern blev lacka på att vi skapade värsta laggspiken. Man ser i alla fall mig i den bilden (y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Haha, Du e den enda man ser tydligt ju :P Jag postar en bild snart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Vi fick ner Sylvanas i Undercity, Cainne i Thunder Bluff. 120 pers raid, gissa om folk i servern blev lacka på att vi skapade värsta laggspiken. Något sweet ;) Hur fick ni ihop en sådan raid? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 En person som satt en hel dag för och sammla ihop från Argent Dawn man kunde lita på. Annars är det meningslöst, sitter man och dryger sig i Trade channel får man in bara level 40 folk, lv 32 human paladins som halkar efter hela tiden och folk som lämnar alltid. http://www.stage6.com/user/thetinyguy/vide...under-Bluffling är videon, väldigt bra gjord, mycket lagg ser man också. Man ser mig då jag backstabbar cairne! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg