Chaos Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Jag har en massa bilder men jag vet inte hur jag ska skicka in dom :( ----- Hur stoppar man in bilder i Imagehacks.us?? Redigerat 1 Juli 2006 av Chaos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Klickar på "upload" eller något, sedan får du välja filen som du ska ladda up, sedan på "Host image" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) när jag går in på imagehacks.us står det Information.com och typ Flights, carribean blabla :blink: Jag hittade Imagehacks.com där kunde man trycka upload? :gitarr: Det funkar inte! :huh: www.imagehacks.us : Carribean Cruise, Family vacation å sånt där skit, men på imagehacks.com så kommer det fram när jag trycker upload photo typ en massa sidor man kan trycka på? hur f*n gjorde ni? :blink: Redigerat 2 Juli 2006 av ║╔╗║╚╝║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det är Imageshack.us ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det är Imageshack.us ;). jaha, säg gärna hur jag ska göra <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 1. Gå in på http://www.imageshack.us 2. Tryck Bläddra på sidan, som är på höger sida. 3. Tryck på knappen "Host it!" 4. Nu kommer det flera länkar upp, ta länken som är till vänster från "Direct link to image" 5. Nu postar du länken här ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) 1. Gå in på http://www.imageshack.us 2. Tryck Bläddra på sidan, som är på höger sida. 3. Tryck på knappen "Host it!" 4. Nu kommer det flera länkar upp, ta länken som är till vänster från "Direct link to image" 5. Nu postar du länken här ;). amen vaf*n XD!!!! jag har gått in på imagehack(S).us XD :lol: :( bad file type jag måste ändra filerna :o här är iaf en fil som inte var det. http://load.imageshack.us/ det är en av mina gamla gubbar :gitarr: kör aldrig på den skiten när jag tryckte på filen så funka det inte. hoppas det funkar för er iaf. Redigerat 2 Juli 2006 av ║╔╗║╚╝║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 :s vad för fil är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 inte lite off topic nu va :P :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) jag i OG ;) Redigerat 3 Juli 2006 av binky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) jag i OG ;) varför står det typ 291 under Arcane Explosion? :blink: är det hur mycket mana det tar eller? Redigerat 3 Juli 2006 av ║╔╗║╚╝║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Klicka HÄR - Balzzer 60 Tauren Warrior ( Aszune NORMAL) Min Gubbe , ska tyvärr sälja mitt account nu :/ Redigerat 5 Juli 2006 av David_OG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg