Apex Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jag och 2 kompisar från guilden.Jag hunter till höger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Ogre VIP fest! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Chucky, Jetpack Ninja Dinosaurs guilde känner man igen ;) Spelar du på Turalyon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_033108_202228.jpg Tredje bossen i Hyjal summit :) Archimonde på torsdag -cheer- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Riktigt nice Hivee! själv är jag fortfarande på kara med min guild men vi kommer väl ditt också så småning om. Alla minna gubbar denna gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 snygg warrior strikers :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) snygg warrior strikers :)Tackar tackar.Hivee föresten vad för specc har du? Min warrior denna gången har inte orkat träna profs än :P Redigerat 1 April 2008 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Strikers jag ska böja ta upp mitt spelande på min lvl 4 Shaman som jag skapade på The Sha'Tar när jag fick spelet, heter Legina. Ska nog satsa på 70 nu oxå! Vilken lirar du mest med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) Först en bättre bild på min main 68 nu ska försöka bli 70 nu i veckan Tänkte även lägga upp en bild på min botting hunter, har inte bottat den på ett tag men ska börja igen. OBS!! Jag bottar inte min warlock. Redigerat 1 April 2008 av g1zm0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 snygg warrior strikers :)Tackar tackar.Hivee föresten vad för specc har du? Min warrior denna gången har inte orkat träna profs än :P 20/41/0 combat swords Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 (redigerat) Strikers jag ska böja ta upp mitt spelande på min lvl 4 Shaman som jag skapade på The Sha'Tar när jag fick spelet, heter Legina. Ska nog satsa på 70 nu oxå! Vilken lirar du mest med? Ja du mest är nog min warrior eftersom jag försäker levla up den just nu :P men det blir väll lite PvP och karazhan på min hunter då och då min warrior och hunter är i samma guild också. Redigerat 2 April 2008 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Ok, Spelar du mycket så man har någon att snacka med? För jag slutade på The Sha'Tar för ingen jag känner till lirade där, Så nu blir det kul med någon som man iaf vet vem det e. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg