Spliffor Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Var inne typ 30 min på min shaman, Gjorde gruul,Mag,skulle gjort scc,blev inget- men gearade upp lite. legs,chest,trinket,mag head = ringen Redigerat 26 Oktober 2008 av Spliffor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Allt det på 30 min.? Sidney: Nice, Stay away from the vodoo! [EDIT] Orgrimmar: Redigerat 26 Oktober 2008 av xpliT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Det ligger skelett överallt i OG på min server, Raganros, också :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) 2 första bossarna i hyjal nere, guildens tripp i hyjal. Rage Winterchill Anetheron Redigerat 26 Oktober 2008 av g1zm0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Sänkte också Rage winterchill idag, sjukt med hp :P Al'ar nere på första försöket, nu vidare till sista bossen! Kael'thas Sunstrider! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Tog Gruul idag och fixade Leeeeroy! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Sänkte också Rage winterchill idag, sjukt med hp :P Al'ar nere på första försöket, nu vidare till sista bossen! Kael'thas Sunstrider! Rage har ju pisslite HP jämfört med andra bossar, och nu med 30% mindre? löjl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 (redigerat) Verkade mycket för mig, har inte mött någon med så mkt hp innan ^_^ Edit; Precis skaffat mining för jag har hört att det är bra för cash. Hur ska man börja att "mina", för det verkar inte funka att slå på stenar på nåt sätt, jag har en mining pick men d funkar ju inte ^_^ Hur ska jag börja? Och några tips på att få upp skillen? ty Redigerat 27 Oktober 2008 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Om du är Horde så skulle jag kunna rekommendera dig att gå till The Barrens och hugga copper vein. Mining. Powerlevling Guide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Yay, Kalecgos gick ner igår. BT idag, men blir väl att ta brutallus imorgon. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Om du är Horde så skulle jag kunna rekommendera dig att gå till The Barrens och hugga copper vein. Mining. Powerlevling Guide. Fattar fortfarnade inte hur man ska "slå" på en sten... Eller ska man sätta mining pick som vapen och sen 'use' på stenen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Ha en mining pick i backpack, skaffa skillen 'Mining' och leta upp en vein (alltså stenen där ore finns i) du har skill nog för att mina (copper alltså), som det finns massor av i Elwynn forest/durotar/alla andra startzoner, och nej, din pick måste ej vara som mainhand vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg