XtremeX Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 min Twink Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 http://img525.imageshack.us/img525/4941/wowscrnshot110508165809ts2.jpg Min gamla rogue med kasst gear :P http://img530.imageshack.us/img530/6185/wowscrnshot110508165755kd8.jpg Blev 70 i lördags på Warlocken. Jag har sett din bank orc, nädå. Det ser ut som du har staven man får från ett level 20 group quest i Ghostlands ;D Njae, Scryer staven :P Men visst, har haft den staven som du påpekar ¨^ Okej, spelar också på Shattered Hand btw ^^ Level 61 Hunter, Kenjai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 http://img525.imageshack.us/img525/4941/wowscrnshot110508165809ts2.jpg Min gamla rogue med kasst gear :P http://img530.imageshack.us/img530/6185/wowscrnshot110508165755kd8.jpg Blev 70 i lördags på Warlocken. Jag har sett din bank orc, nädå. Det ser ut som du har staven man får från ett level 20 group quest i Ghostlands ;D Njae, Scryer staven :P Men visst, har haft den staven som du påpekar ¨^ Okej, spelar också på Shattered Hand btw ^^ Level 61 Hunter, Kenjai Ok :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 alla väskor samt cash min pilbåge ^^ samt bara en bild för skojs skull :P kommentera snälla =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 alla väskor samt cash min pilbåge ^^ samt bara en bild för skojs skull :P kommentera snälla =) Ja, du borde väl göra dig av med dina byxor/kjol/kilt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 min pilbåge ^^ kommentera snälla =) Du borde göra som addonen föreslår. Disenchant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 kommentera snälla =) Du borde göra som addonen föreslår. Disenchant. vad ska jag ha istället då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 kommentera snälla =) Du borde göra som addonen föreslår. Disenchant. vad ska jag ha istället då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Skaffade Legionfoe med min feta Tauren Warrior. Min första. Och enda char jag spelar på ;D Aye, vart lvl 70 sedan tisdags förra veckan ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Skaffade Legionfoe med min feta Tauren Warrior. Min första. Och enda char jag spelar på ;D Aye, vart lvl 70 sedan tisdags förra veckan ^^ Väldigt nice char! :) Skulle tipsa dig att pvpa för gear eller köpa d3 från thrallmar för tillfället tills wotlk kommer ut^^. Själv sitter jag på min 61 (jävligt nära 62) pallyz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Skaffade Legionfoe med min feta Tauren Warrior. Min första. Och enda char jag spelar på ;D Aye, vart lvl 70 sedan tisdags förra veckan ^^ Väldigt nice char! :) Skulle tipsa dig att pvpa för gear eller köpa d3 från thrallmar för tillfället tills wotlk kommer ut^^. Själv sitter jag på min 61 (jävligt nära 62) pallyz. Lite oldschool tiers va? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Skaffade Legionfoe med min feta Tauren Warrior. Min första. Och enda char jag spelar på ;D Aye, vart lvl 70 sedan tisdags förra veckan ^^ Väldigt nice char! :) Skulle tipsa dig att pvpa för gear eller köpa d3 från thrallmar för tillfället tills wotlk kommer ut^^. Själv sitter jag på min 61 (jävligt nära 62) pallyz. Lite oldschool tiers va? :P Bah, du vet inte hur många som säger nice helm till mig ^^ Typ 2-3 varje timma :D Ta mitt tips: fixa 9 70's.. gå till onyxia (orkar inte säga hur ;) Gå on, döda trash, döda onyxia under 10 minuter och needa och se om du får den :D Dock hade jag 3 62's eller nå sånt och resten 70's men 2 av 70'sen needade så det blev jag och typ 4 andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg