DonaldDuck Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...aelstrom&n==O VI VAR I BF TILLSAMMANS FÖR ETT TAG SEDAN, Díx här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...aelstrom&n==O VI VAR I BF TILLSAMMANS FÖR ETT TAG SEDAN, Díx här Va!? Närdå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 kanske 1 vecka och två dagar sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Vafan kör ni båda WoW? :D Får lust att lvla upp en char på the maelstorm nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Gör de :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Vafan kör ni båda WoW? :D Får lust att lvla upp en char på the maelstorm nu hehe :P tror nog båda kör wow, eller... är jag i fel forum? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Vafan kör ni båda WoW? :D Får lust att lvla upp en char på the maelstorm nu hehe :P tror nog båda kör wow, eller... är jag i fel forum? xD Visste bara att Gamer95 lirade, inte att DD lirade och dessutom på samma server :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 (redigerat) gick Kara, ZA, TK och ZG också. Tk till kael sen wipea 2 gånger, var lite lågt med healers gissar jag, samt tacts. ZA solo heala och ZG 2 man förutom sista bossen på 3. Drog Moroes med adds på 34 sekunder :P Redigerat 25 December 2008 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_122508_044040.jpg i hazz nederdreik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 gick Kara, ZA, TK och ZG också. Tk till kael sen wipea 2 gånger, var lite lågt med healers gissar jag, samt tacts. ZA solo heala och ZG 2 man förutom sista bossen på 3. Drog Moroes med adds på 34 sekunder :P Hur f*n kan du spela med en så fet grid ? >_< och du är inte ens healer så då kan den vara ännu mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 gick Kara, ZA, TK och ZG också. Tk till kael sen wipea 2 gånger, var lite lågt med healers gissar jag, samt tacts. ZA solo heala och ZG 2 man förutom sista bossen på 3. Drog Moroes med adds på 34 sekunder :P Hur f*n kan du spela med en så fet grid ? >_< och du är inte ens healer så då kan den vara ännu mindre Ingen anledning att ha grid alls om man är dps =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg