LMFAO Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 gick Kara, ZA, TK och ZG också. Tk till kael sen wipea 2 gånger, var lite lågt med healers gissar jag, samt tacts. ZA solo heala och ZG 2 man förutom sista bossen på 3. Drog Moroes med adds på 34 sekunder :P Hur f*n kan du spela med en så fet grid ? >_< och du är inte ens healer så då kan den vara ännu mindre Ingen anledning att ha grid alls om man är dps =p jo då. om man är druid, mage, paladin etc. om någon där och sen får en cr så i vissa fighter så rebuffas han också som blivit cr'ad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_122508_044040.jpg i hazz nederdreik Skit också! är 6% ifrån, hade jag bara gjort dom varje dag hade jag haft nu :o i hazz nederdreik Skit också! är 6% ifrån, hade jag bara gjort dom varje dag hade jag haft nu :o Woooohooooo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har tänkt på en sak om Death knights De använder ju 2h som dps Är det inte bättre med 2 x 1h precis som Fury warriors ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har tänkt på en sak om Death knights De använder ju 2h som dps Är det inte bättre med 2 x 1h precis som Fury warriors ? Jag är ingen expert på Death Knights, men om jag inte är helt fel ute är en del talents anpassade för 2h. Iaf, har en guildie som kör DK, väldigt bra på theory crafting, har aldrig frågat han varför, men han har iaf sagt att Dual-wield är värdelöst som DK, när någon frågade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har tänkt på en sak om Death knights De använder ju 2h som dps Är det inte bättre med 2 x 1h precis som Fury warriors ? Jag är ingen expert på Death Knights, men om jag inte är helt fel ute är en del talents anpassade för 2h. Iaf, har en guildie som kör DK, väldigt bra på theory crafting, har aldrig frågat han varför, men han har iaf sagt att Dual-wield är värdelöst som DK, när någon frågade. Sant, dw kan fungera som frost, men med en vanlig Unholy eller blood build är det skit Min asimba hunter som ska bli nästa 80, yey http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_122508_192055.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har tänkt på en sak om Death knights De använder ju 2h som dps Är det inte bättre med 2 x 1h precis som Fury warriors ? Jag är ingen expert på Death Knights, men om jag inte är helt fel ute är en del talents anpassade för 2h. Iaf, har en guildie som kör DK, väldigt bra på theory crafting, har aldrig frågat han varför, men han har iaf sagt att Dual-wield är värdelöst som DK, när någon frågade. Sant, dw kan fungera som frost, men med en vanlig Unholy eller blood build är det skit Min asimba hunter som ska bli nästa 80, yey http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_122508_192055.jpg Belf male, kinda gay lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Jag har tänkt på en sak om Death knights De använder ju 2h som dps Är det inte bättre med 2 x 1h precis som Fury warriors ? Jag är ingen expert på Death Knights, men om jag inte är helt fel ute är en del talents anpassade för 2h. Iaf, har en guildie som kör DK, väldigt bra på theory crafting, har aldrig frågat han varför, men han har iaf sagt att Dual-wield är värdelöst som DK, när någon frågade. Sant, dw kan fungera som frost, men med en vanlig Unholy eller blood build är det skit Min asimba hunter som ska bli nästa 80, yey http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_122508_192055.jpg Belf male, kinda gay lol. There is no such thing as a belf male Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Belf Male = Gay :student: tog 15 år att komma på det :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Yay! göra en BELF Male, för att sedan betala sex change. (istället för att göra female från början) :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Yay! göra en BELF Male, för att sedan betala sex change. (istället för att göra female från början) :>Det blir roligare så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Illidan idag igen, ZG idag igen också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Illidan idag igen, ZG idag igen också. Vilket UI o.O hur kan du se nånting? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg