MrTast Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Här är min lilla druid ;) WTF blir det så att man måste ladda ner den för att se den? Du har sparat den som bmp, spara den som jpg istället. Hur gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Här är min lilla druid ;) WTF blir det så att man måste ladda ner den för att se den? Du har sparat den som bmp, spara den som jpg istället. Hur gör man det? Spara Som sen väljer du eller skriver manuellt in mindruid.jpg tror till och med det går att spara som .bmp sen byta namn på den till .jpg och om din dator vet vad det är så byter den. Men varför har du Mount på Actionbar 0 sen också på actionbaren ovanför, du är ju druid, du mountar inte och flyr, du moonfirear och flyr. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Här är min lilla druid ;) WTF blir det så att man måste ladda ner den för att se den? Du har sparat den som bmp, spara den som jpg istället. Hur gör man det? Spara Som sen väljer du eller skriver manuellt in mindruid.jpg tror till och med det går att spara som .bmp sen byta namn på den till .jpg och om din dator vet vad det är så byter den. Men varför har du Mount på Actionbar 0 sen också på actionbaren ovanför, du är ju druid, du mountar inte och flyr, du moonfirear och flyr. :D Tack för snabbt svar. Jag vet faktiskt inte varför jag hade den där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) min data krascha så jag har inte kunnat spela på typ 2 veckor men nu har jag köpt ny och dingat 60 ^^ Redigerat 4 Januari 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 http://img291.imageshack.us/img291/5481/wowscrnshot122908012422kg6.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 jag och Pineapple : P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Från naxx25 idag, var en kul fight, speciellt när man hade 100% crit^^ Ny dator med alla settings på max, bara min upplösning som är lite fel, nåt fel på skärmen typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Från naxx25 idag, var en kul fight, speciellt när man hade 100% crit^^ Ny dator med alla settings på max, bara min upplösning som är lite fel, nåt fel på skärmen typ.Gör achievement föfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Loatheb, den roligaste bossen i hela naxx 25 manna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Polare fick äntligen Yxan i HoL :) mutade mig med 2 titansteel bars och 100g XD sen rolla han 7 på need också :P 3 man Kara, kanske inte solo men vi tog alla bossar, fick runt 400g-500g en boe epic som vi ska splitta pengar på 2. 3man nu förtiden går bättre än 10 man förut :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 min data krascha så jag har inte kunnat spela på typ 2 veckor men nu har jag köpt nu och dingat 60 ^^Old school gear ftw, fyfan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Loatheb, den roligaste bossen i hela naxx 25 manna :) pff loa är trök som f*n. bara tank'n'spank. Kel'Thuzad och 4 horse men är sjukt mycket roligare imo vissta man crittar lite mer, men då är Thadius roligare med 110% mer dmg : ) Redigerat 30 December 2008 av Qiraji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg