addeB Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Welcome to your new life style! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Welcome to your new life style! :lol:lol :P har kört typ 4 st 10 dagars trailer + privat förut så jag är inte helt noobig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 :) Nice, köpte du WoW eller? Aa :) TBC och vanliga Okej, nice. Får du fortfarande 3x så mycket XP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 :) Nice, köpte du WoW eller? Aa :) TBC och vanliga Okej, nice. Får du fortfarande 3x så mycket XP? Aa, men bara när jag kör med Denieru. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 :) Nice, köpte du WoW eller? Aa :) TBC och vanliga Okej, nice. Får du fortfarande 3x så mycket XP? Aa, men bara när jag kör med Denieru. Jo men med RaF spelar du ju alltid med han. Orka slösa tid och lvla med vanlig exp när man väl har RaF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 :) Nice, köpte du WoW eller? Aa :) TBC och vanliga Okej, nice. Får du fortfarande 3x så mycket XP? Aa, men bara när jag kör med Denieru. Jo men med RaF spelar du ju alltid med han. Orka slösa tid och lvla med vanlig exp när man väl har RaF Njä, jag kör själv också, han orkar ju inte alltid spela då jag har lust. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Här kommer 2 stycken. Level 65 nu och ska handla wotlk om ett par timmar så jag är beredd tills level 70 (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Jo men med RaF spelar du ju alltid med han. Orka slösa tid och lvla med vanlig exp när man väl har RaFMm han har levlat ifrån mej :angry: :angry: närå. Här e en pic på mej: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 yay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Här kommer 2 stycken. Level 65 nu och ska handla wotlk om ett par timmar så jag är beredd tills level 70 (: Aww pkpkg.com har jag med på min server utanför ah, hur är det dom dör egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 (redigerat) Här kommer 2 stycken. Level 65 nu och ska handla wotlk om ett par timmar så jag är beredd tills level 70 (: Aww pkpkg.com har jag med på min server utanför ah, hur är det dom dör egentligen? Sover dom inte? /sleep :o /lie Eller killen har ju Show Names på Friendlies, så dom är nog döda.. kanske aggrar en mob eller... nått sånt XD Redigerat 18 Maj 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg