Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?


Gäst Elite
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Fick in ett ss på min dps, aldrig haft så högt på IC innan :P (Fick precis Giant's Bane!!! ;D)

Du fick väl in några tur crits i rad med heroism och alla buffs, sen gick din DPS upp för tillfället. Om du sen kan hålla 6.9k i mer än 15 sekunder är ju frågan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick in ett ss på min dps, aldrig haft så högt på IC innan :P (Fick precis Giant's Bane!!! ;D)

Du fick väl in några tur crits i rad med heroism och alla buffs, sen gick din DPS upp för tillfället. Om du sen kan hålla 6.9k i mer än 15 sekunder är ju frågan :P

 

Nja, DPS i recount fungerar inte riktigt så, man kan ha 9k dps en fem sekunder men om du har haft 4000 resten av raiden ökas den bara med några hundra, det är en sammanställning av all DPS du har haft sen du rensade den senast (om du inte väljer för en speciell fight)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick in ett ss på min dps, aldrig haft så högt på IC innan :P (Fick precis Giant's Bane!!! ;D)

Du fick väl in några tur crits i rad med heroism och alla buffs, sen gick din DPS upp för tillfället. Om du sen kan hålla 6.9k i mer än 15 sekunder är ju frågan :P

 

Hehe nopp. Steelbreaker dog ju där och rune of power försvann.

 

Men höll uppe 5.9k-6k hela fighten =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...