Xade Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Orka bry sig."Jag har 10 st 80s!" "Private." "Faaan.. Aja men fan, vem bryr sig lixom... nördar är ni allihopa, allihopa, allihopa!" Måste ju bara gå DM, det är ju klassiker. DM på heroic kommer bli roligt i Cataclysm :D Off topic, har faktiskt 2 guildies so har 10 level 80s vardera, en av varje klass, förutom deras mains så har alla väl åtminstone toc25 gear, dem är nördar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Off topic, har faktiskt 2 guildies so har 10 level 80s vardera, en av varje klass, förutom deras mains så har alla väl åtminstone toc25 gear, dem är nördar :PHehe så kommer det bli för mig nån gång under Cata typ :PBörjade Spela någon månad innan Wotlk och har nu 3 80s en 71 en 65 och ett par lägre levlade alts :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Valde och tanka TOGC för och geara upp offspeccet lite och ett foto på får killshot av Putricide (25) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 BTT: Min första legendary.. med duration.. Gillar youtube killens dialekt :P Ryssar är vi allihopa, allihopa, allihopa :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Gillar youtube killens dialekt :P Ryssar är vi allihopa, allihopa, allihopa :lol: HAHAHAHAHA Jag dog när han sa "free phace encounter" :P och han säger stun istället för silienced :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Gillar youtube killens dialekt :P Ryssar är vi allihopa, allihopa, allihopa :lol: HAHAHAHAHA Jag dog när han sa "free phace encounter" :P och han säger stun istället för silienced :P Fifteen Yiaaaaardz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 http://i45.tinypic.com/161nbyq.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;cn=Manglarn Inte så jävla tuff men lite xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Mina 80s =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Börjat levla min paladin igen :D Skoj.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Kommer älska den nya patchen så man slipper radera marksen för att ha plats i mailboxen xD Redigerat 7 Mars 2010 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Jag som kör BRD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg