zitroz Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Ful han va! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 -hellscream-what. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 http://img686.imageshack.us/img686/2530/87196349.jpg lvl 70 för 8 dagar sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 *hellscream bilden*Är det där t11 till någon klass kommer jag sälja mitt account. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 *hellscream bilden*Är det där t11 till någon klass kommer jag sälja mitt account. Vad fan fick du det ifrån? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 *hellscream bilden* Är det där t11 till någon klass kommer jag sälja mitt account. Vad fan fick du det ifrån? :S Ett antal bossar ha burit gear som spelare senare i spelet kan införskaffa. Vad personen i fråga menar, är att om gearen kommer se ut som på bilden, så kommer han sluta med spelet World of Warcraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Ett antal bossar ha burit gear som spelare senare i spelet kan införskaffa. Vad personen i fråga menar, är att om gearen kommer se ut som på bilden, så kommer han sluta med spelet World of Warcraft.Okej, men det är ju liksom bara axelskydd och lite "vanliga" kläder? :sDet var mer "what? varför skulle ett Tier-set bara vara axelskydd?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Jag tycker spelet börjar bli plattare och plattare. Känns som om Blizzard slackar lite med 3d'n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Jag tycker spelet börjar bli plattare och plattare. Känns som om Blizzard slackar lite med 3d'n. What? Bara för att det blir rundare former minskar väl inte 3dn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 *hellscream bilden* Är det där t11 till någon klass kommer jag sälja mitt account. Vad fan fick du det ifrån? :S Som ExorZ sa.Det är oftast så att när någon högrankade eller lorewise person byter gear så blir den gearen antingen någon tier eller användbar gearitem. Shoulders såg ju helt jävla kickass ut, men inte resten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Jag tycker spelet börjar bli plattare och plattare. Känns som om Blizzard slackar lite med 3d'n. What? Bara för att det blir rundare former minskar väl inte 3dn? Rundare? Nej. Kolla ordentligt på bilden, skuggan failar ju så att garrosh ser helt platt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Jag tycker spelet börjar bli plattare och plattare. Känns som om Blizzard slackar lite med 3d'n. What? Bara för att det blir rundare former minskar väl inte 3dn? Rundare? Nej. Kolla ordentligt på bilden, skuggan failar ju så att garrosh ser helt platt ut. Det är fortfarande beta, mycket kan ändras innan release. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg