Backstab Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 (redigerat) Min bild kommer påsöndag :D %¤ human rogue atm nästan full rare/epic Edit:lol 54 inte %¤ Redigerat 4 April 2007 av ludde_360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Tyvärr kunde jag inte lägga upp en bild :( Ska göra en UD warrior tror jag, ge gärna namnförslag! :lol: 63 hord hunter på khararazan(hur tusan det nu stavas) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Ja skulle klistra in min 55 rogue i detta inlägg :( men ja visste inte hur man gör snälla svara någon :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 min lvl 41 draenei shaman med mount =) (hehe det blev nån bugg så att min kusin såg mig med mount hela tiden sen tog han den här bilden när jag va i vattnet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Ähh, omg nu börjar jag bli sugen på att spela igen! ;D Har en BE lvl 42 pally, jag har tidigare tröttnat på pally så varför tog jag det nu.. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Här e min lvl 11 warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Snygg! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pilen21 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 http://img74.imageshack.us/img74/7830/wow2fz.jpg Nice bild For the horde. (för att dom äger ally) min brors gubbe på kazzak heter zaxina lvl50 undead rouge den har skadat 1800 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 3 personer tog ner Onyxia vid lv60 :) Så 3 behövs eftersom någon måste tanka, någon hela och någon ska dps'a h*lvete! Ragnaros funkar med tio pers eftersom det finns ju adds som måste dödas. Boffaroffe, hade dem typ 13k hp då :o? hörru bara så du vet , 3 man onyxia va på en private server...går inte med 3 man , gear spelar ingen roll , minst 4-5 anyways , här är min rogue som jag inte lirar på längre :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pilen21 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 3 personer tog ner Onyxia vid lv60 :) Så 3 behövs eftersom någon måste tanka, någon hela och någon ska dps'a h*lvete! Ragnaros funkar med tio pers eftersom det finns ju adds som måste dödas. Boffaroffe, hade dem typ 13k hp då :o? Nice!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 3 personer tog ner Onyxia vid lv60 :) Så 3 behövs eftersom någon måste tanka, någon hela och någon ska dps'a h*lvete! Ragnaros funkar med tio pers eftersom det finns ju adds som måste dödas. Boffaroffe, hade dem typ 13k hp då :o? Om du tycker den här e nice , då vill du inte se min drood eller mage ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg