Gäst DonKeN Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Här är bilden då när jag raidar mot Crossroad http://img99.imageshack.us/img99/2010/raidar0ap.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Varför är alla horde intresserade av att vara undead när dem är rouge? Jag tycker troll passar bättre. lol jag tycker att undead passar bäst som rogue mage priest o warlock asså alla classer dom kan vara utom warrior fasst troll passar ju bäst som hunter eller shaman ;) ...tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) de dära är jag.. han med 2h yxan.. gjort den i photoshop! :D Edit: bilden är förstor fast dne är 170kb.. :S Redigerat 6 Maj 2006 av Mellan_mjölken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Varför är alla horde intresserade av att vara undead när dem är rouge? Jag tycker troll passar bättre. lol jag tycker att undead passar bäst som rogue mage priest o warlock asså alla classer dom kan vara utom warrior fasst troll passar ju bäst som hunter eller shaman ;) ...tycker jag... <{POST_SNAPBACK}> Nop....Orc passar bäst som Hunter! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 så här ser min mage ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 så här ser min mage ut fett schyssta addons, vad använde du för dina actionbars? flexbar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 jag kör med ctmod, nurfed_actionbars och moveanyhing till mina bars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 vart kan man ladda ner addons? tacksam för svar! :) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 www.curse-gaming.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) EDIT! Ska lägga upp en bild på men lvl 34 druid :D (Lvlade han lite) Redigerat 25 Augusti 2006 av marskatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Funkar inte och lägga upp en bild.. Hur gör man? Funkar inte och lägga upp en bild.. Hur gör man? Funkar inte och lägga upp en bild.. Hur gör man? Funkar inte och lägga upp en bild.. Hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg