LiQuiDe Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag vet inte om det ska hända eller är normalt men när jag sätter på Smash så kommer det en annan låt inte den vanliga? e det normalt eller inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 smash? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Han menar nog Ssbm eller..??? Du kanske har klarat ut spelet. Jag vet faktiskt inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 ja jag menar Ssbm men det är en konstig låt...har ingen annan en annan låt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 det är ingen konstig låt det är en av dom två låtarna som menyerna rullar runt på (kanske måste klara något speciellt för att få det) men det är inte onormalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag har för mig att jag också har haft en annan låt när jag varvade ssbm för första gången då tror jag det avr en annan låt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 aa men det här är andra gången jag varvar det (hade varvat på ett annat memory card som allt raderades på)men förra gången kom inte denna låten? aja nu vet jag att det inte är onormalt... Tack.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg