Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Hej! Jag har hört många som tjatar över att deras MSN Messenger kontakter har för långa namn. T.ex. KAllE -lololoo- www--,dsj.. jak heter kalle jjbsd-- hej-- cs e bral! -- jds Och många skulle villa ändra dem till t.ex. Kalle .L Om man har Windows Live Messenger Beta kan man ändra det. Du kan ladda ner Messenger Beta här. OBS! Om du inte har en tidigare Messenger användare måste du först göra en. Ha det trevligt! / Mîhker Bild: Redigerat 17 April 2006 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Tror inte på dig <_< du försöker bara sno lösenord avslöjad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Man behöver MSN Messenger Live till det, och än finns den versionen bara i beta. Jag rekommenderar att ni inte laddar ner den än, eftersom att många buggar fortfarande finns. Vänta istället till den riktiga versionen kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Vaddå tror inte på dig? det här har ju ingenting med lösenord att göra ens. Han berättar bara hur man kan ändra alla långa och jobbiga namn på MSN. Vad har det för ngn koppling till lösenord?? Bra öhh, guide? men dock visste jag det redan. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Räcker med att man laddar ner Msn Plus!.. så kan man ändra namnen, lr förkorta ner dem själv hur mkt man vill:) det har väl Dock sina nackdelar säger folk, men jag tycker dt funkar hur bra som hellst utan nåra nackdelar:).. Prova dt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 man ser inte smileysar i namn om man kör det via msn plus^^ de e en nackdel :P Jag kör beta och det äger loss :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Det går att ställa in om man vill se smylisar lr inte:P.. jag har så att jag ser dem:P.. men dt är skönt ibland när man inte ser dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Njae ganska jobbigt å se förkortningar till smileys.. Tex (l)Görgen(f) <--- Jobbigt? aa.. Aja en bra guide till dem som inte vet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 MSN plus e virus! @Razz- Hur i h*lvete tror du att jag skulle stjäla lösenord med det?? gå in på msn.se och rulla lite neråt och klicka på #Nya messenger beta!# Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Och vad e det för virus i msn plus om jag får fråga? Det funkar felfrittt utan att jag har fått något virus ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag läste på internet, och du kanske inte har fått virus, ifall du har ett bra virusskdd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hahah bra virusskydd, i h*lvete heller, det suger! Det funkar lixom inte.. Min polare har msn+ inget virus många på min polares lista har det typ 50 st ^^ Inget virus, många på min lista har det inget virus ^^ var läste du att msn+ var virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.