Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 på ett annat forum.. han ljög väl då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jupp aja back te topic ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 MSN plus e virus! @Razz- Hur i h*lvete tror du att jag skulle stjäla lösenord med det?? gå in på msn.se och rulla lite neråt och klicka på #Nya messenger beta!# razz e väll ja det :P jag fick upp en ilogningsruta och tänkte skriver jag mitt lösen sparas det i en taxt fil på hans dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 när jag hade plus fick jag ungefär 850 virus :huh: men det kan ju vara från andra saker också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vad är det för skillnad mellan det här och 7.5 ? Kanske byter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 inte så stor skillnad jag ha bara ittat 2 grejer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Säg dem då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Deasignen och att man kan ändra folks namn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Nice, då tror jag minsan vi tar å byter :D Men är det några buggar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag har inte stööt på buggar. Nya saker: Snabbmeddelande offline - du kan skriva något som när du chattar online med någon, och när den nästa loggar in ser den det. Snyggare design Ange smeknamn - ändrar din kompis namn för dig själv lite annat men orkar inte skriva allt, ladda och se! @razz, e du lite korkad? Tror du att jag, en 11-årig pojke, skulle kunna ta ditt lösenord med ett riktigt program som microsoft har gjort?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Det var inte speciellt bra må jag säga, sämre design, mindre knappar Hittade inte ens logga ut - knappen :S Det ändå som var positivt var att man kunde byta namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Rejält kasst är var det är. Det enda posetiva nya är att du kan dela ut mappar med polare annars så är allt annat ett stort minus. Tillbaks med 6.0 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.