Megaklumpen Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Gå till närmsta optiker å fråga om du kan få köpa en då... Eller så frågar du om du får din mormors om hon har nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Vad bra det ska jag testa :) Hoppas det funkar. @ _0017_: Såklart ett PAPPER repar dina skivor supper pratade om en DUK. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag tar blötat papper, funkar jättefint ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Okayy ^_o blött papper ännu en idé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stickmaster Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Blås på skivan B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 papperet repar mina skivor och ingen i min familj har glassögon bara moror som bor 3mil ifrån mig ^^ 'Det är bara hon som kan rädda dej nu! Spring Spring :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg