Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Nu e jag inne på min nya dator som inte släpper in mej på MSN Messenger!! detta meddelande kom, vad ska jag göra? bild: //Mîhker Redigerat 17 April 2006 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 de kanske inte e MSN messenger som du försöker med utan WINDOWS messenger för de råkade ja oxo försöka me först men en gick ja in på msn.se och laddade ner msn messenger 7.5 gratiS ! och då funkade de perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag loggade in på MSN Messenger 7.5 Jag loggade in på MSN Messenger 7.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 loggar in på din gamla data då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag ser ingen bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag satt den just, admin eller nån tar bort den hela tiden-- sätter den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 du kanske borde starta om ditt modem (+ router om du har de) för så blir de för mej minst 3 ggr i månaden, de e ett vanligt problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 OMG! Det e brandmuren som hindrar den, men ta en liten titt här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hummm det var illa försök med att slå avdatorn och fixa om brandväggen då ska det någ funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Fixa om brandmuren?? hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Hmm hände mig förut, var tvungen att göra ett nytt passportkonto tyvärr.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 säg inte så...jag har samma problem just nu...jag hade ju 200 pers på min...=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.