PussyCat Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag håller med. Det är värt pengarna. Men de kanske skulle sänka prisen på spelen..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Varför säkna prisen på spelen? De kostar 549-599 ungefär som förra generationens spel gjorde. Håller med Angel of Darkness, och Xbox 360 har många skäl till att vara dyrare. Kolla bara på Xbox Live! Den har inga skäl alls till att vara dyrare med så många brister som den har.Och Xbox Live betalar man ändå för så varför betala extra för konsolen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) säjj tre fel på xbox 360 förutom det där med skivorna. [forsaken64]: menar du verkligen det :blink: Redigerat 28 April 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 säjj tre fel på xbox 360 förutom det där med skivorna. [forsaken64]: menar du verkligen det :blink: allså de e en del som tycker det o det så va e de du stör dig på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Det ända minus med xboxen är Skiv problemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HPP Night Zenith Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 ÖÖjjaa ! ÄR PS3 värt dt ? alldrig !!! kostar typ 6000 - 8000 kan även köpa till mer RAM minne till den.. inte en chans att man köper PS3 men grafiken kommer att vara lika bra som 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 ja jag ska vänta tills det skunker typ til 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 är ett xbox 360 verkligen värt pengarna min kompis har ett men han tycker det inte e så bra men hur bra är det? skriv gjärna vad ni tycker ;) :cool: jag tycker inte det inte för jag har ett men spelet och vet va de kostar vanliga Xbox e mycke bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det är värt pengarna. Det finns ingen bättre konsol. Den borde vara billigare tycker jag............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag tycker det är rätt prisnivå... dom måste ju dra in lite på det så dom kan göra nästa Xbox konsoll :mellow: ps3 är inte värd pengarna eftersom den kommer väga 5 KG och kostar 6000 + att alla roliga spel kommer till Xbox konsollerna så det finns inga roliga spel till Ps 3 (enligt mig) men 360 är lätt värt de pengar det kostar... vartenda öre ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Håller med Angel of Darkness, och Xbox 360 har många skäl till att vara dyrare. Kolla bara på Xbox Live! Jojo men vissa spel i mitt län e uppe i 699:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jojo men, det kommer nog troligtvis ps3 spel också kosta och jag betalar gärna 699 spänn för ett bra spel till 360... t.ex Halo 3 är värt 699 lätt, och troligtvis fable 2... Men den där dyra konsollen...ps3 är jag skeptisk emot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.