Xade Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Så var vi där igen. KAN INTE ALLA FATTA! Att man kan inte få mer gubbar än 25! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 flera saker är fel tillexempel att sheik ska höra ihop med zelda men på bilden är sheik själv :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 mm man ser lätt att den e Fake för om Conker skulle vart me skulle ju det vart bättre grafik också...på han asså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 falco e inte ens me på bilden ju <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 nää inte Pichu heller... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 hahhaha av alla fake bilder var den där den dåligaste :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jo, det var bland de sämsta jag sett. Men det finns idioter som går på sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jaja, nu räcker det. Men som sagt är den falsk och jag orkar inte gå in på alla fel som finns i bilden. Jag låser då det inte kommer leda någon vart med denna diskussion. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg