gameworld Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hej ja har fastnat i uppdraget när man ska kidnappa två personer o så ska man åka till stranden o åka ut på bryggan men ja vet inte hur man ska göra sen? ja gick ur bilen men då misslyckades ja med uppdraget snälla hjälp mig. :cry: :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 som jag skrev i den förra tråden du frågade i: du ska köra ner bilen i vattnet och hoppa ut innan bilen ramlar i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 du ska köra den på bryggan snabbt ,en bit före ska du hålla i F så han hoppar ut ur bilen och den kör ner i vattnet.. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 åk allt vad du har sen håller du in trekant och sen åker bilen nern i vattnet sen är du färdig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 jepp Rikar Cena: Detta är GTA PC subforum :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 man behöver inte hoppa ut. man kan hoppa ut när man är i bilen i vattnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Det står vilken knapp du ska trycka på och när du ska trycka på den. Vad är det du gör fel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 åk allt vad du har sen håller du in trekant och sen åker bilen nern i vattnet sen är du färdig men han har tråden på PC då ska han hålla i F!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 jag håller så i enter jag :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg