saltnisse Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag funderar på att köpa en psp! undrar om den e bra! men jag vlade att köpa en xvox 360 istället! men undrar om nån vet om priserna sjunker kanske jag ska skaffa en! eller kommer det nån psp2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag tror inte att det kommer att komma en ny PSP. Sen, det där emd Xbox 360, så kommer priset säkert att sjunka, men du kommer säkert få vänta ett tag. ;) PSP är väl bra, men du kan köpa PS2 istället, men om du föredrar bärbara konsoller, så ska du nog köpa den. Men ta ett titt på ifall PSP'S spel passar med ditt spelsmak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag tycker du ska köpa psp om det kommer psp två kommer det no om ca 5 år med tanke på att psp har gått ner 400 i pris sen den kom ut lär den gå ner ännu mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 jag tvivlar på att det kommer ett psp2 men om det gör det så kommer det nog som sagt om ett ganska långt tid! men psp e värt pengarna även fasst det är dyrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 kolla på pricerunner.se för billigaste priserna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 kollade å bästa pris JUST NU är 2294 med frakt från game shop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 tror jag såg i en elgigante tidning att psp va billigt där. har du tur får du en *låter som dogge* cykel på köpet *låter som dogge* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izy Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 vänta till höst då kommer playstation 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Men han kanske inte vill ha en ps3'a ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Elgiganten här i Karlskrona kostar det runt 1500:-. Så får du Cyklen på köpet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg