Nittionio Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Hur fixar man undertext. Den här blåa texten :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 du skulle inte kunna precisera dig lite? signatur eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag tror att han menar signaturen Min kontrollpanel-->Ändra signatur-->*skriv*-->uppdatera min signatur Klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Okej. Tack så mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 den får inte va mer än 4 rader och inte för många tecken! (litet tips bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Tack så mycket att du sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.