kkthxbye Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Hej jag har gjort ett par bilder i Adobe After Effects de blir .aep när man sparar dem, hur gör jag dem till .jpg eller något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 hmm... After effect är tyvärr gjort för att göra film i så det är nog anledningen till att det inte funkar. Men prova ta Rendera (Render) och se om du kan rendera som en bild, annars får du väl rendera som en film och så ta ut bilden med ett redigeringsprogram... enklast är nog istället att ta en Printscreen och klistra in i något program och så beskära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Går det inta att välja en annan filtyp när du sparar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Hur lägger jag in bilden på filmen då ? ,, fattar inte det, jag har öppnat filmen och gjort bilden men jag vet inte vart jag ska trycka sen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.