spy Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vet någån när det ska komma ut? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
banarne Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 nån gång i år. Men jag vet inte säkert. Och vill du bli min kompis. :gitarr: MVH/banarne :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 troligen nån gång i september Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 jag tror att spelet skulle komma innan julen :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 snart får dom ge sig och sluta med att skjuta upp spelet för det kan inte pågå hur länge som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Läste i en tidning med en intervju med självaste Shigeru Miyamoto att Twilight Princess kommer släppas samtidigt som Nintendo Revolution detta år, vilket jag antar blir i September. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) 21 september men det är premilinärt Redigerat 20 April 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 spelet har typ blivit as populärt innan det kommit ut så man måste förvänta sig om att det måste va bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 hoppas det annars blir man f*n besviken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Läste i en tidning med en intervju med självaste Shigeru Miyamoto att Twilight Princess kommer släppas samtidigt som Nintendo Revolution detta år, vilket jag antar blir i September. vad heter tidningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Hmm... Jag hade förhandsboka och det stog i diskshop tidningen att det skulle komma i den första april.. men jag hade väntat hela tiden sen stog det okänt datum i sidan (diskshop). så det är säkert upp sjutit :unsure: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Spelet bord vara pisslångt efter som dom alltid ska skjuta upp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg