Simpsons Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 När jag ska göra interna länkar i menyn, så när jag klickar på dem så öppnas de där där menyn är, vad har jag gjort för fel? vad ska man skriva för att det ska hamna i mitten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 I länken ska du skriva TARGET="frame_namnet" alltså om du döpt mittenfönstret till stora_framen och ska öppna startsidan.html i den, så ska länken se ut så här: <A HREF="startsidan.html" TARGET="stora_framen">Din text</A> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 okej, ska testa har en annan fråga också vilka koder skriver man för att skaffa gästbok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Om du ska göra en egen gästbok måste du kunna ASP eller PHP. Annars så finns det flera sidor som man kan få gratis gästböcker till sina sidor om man blir medlem hos dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 jag menar en sån gratis gästbok, vad skriver man för att få in den i sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Du kan inte bara skriva en speciell kod för att få en gästbok. För att få en gästbok måste du vara medlem på någon sida (jag har fått mina gäst-böcker från cybertools.se) sen får man ställa in bakgrundsfärg/bild, antal poster per sida, textfärg o.s.v. När du gort klart det så får du fram koden för just din gästbok. Fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) okej, man får kanske instruktioner när man reggar en gästbok då eller ? vilken gästbok är bäst av olzzon och cybertools? Redigerat 19 April 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 joakimwebs gästbok är ganska bra... enda jag provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 cybertool tog ej emot nya medlemmar.. men va d är länken till den nico? skulle gärna vilja ha räknare osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 http://www.webbtjanster.se Jätte bra gästbok utan reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Adressen till joakimweb är: http://www.joakimweb.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jag tog den som Mr_Fusk visade, för den verkade bra, och man kunde ha forum där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.