Nittionio Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Var var ni på er senaste klassresa? Själv har jag aldrig varit på någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 På vår senaste var vi i Ramsvik och åkte sedan till Liseberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Vi var på en handelsmässa i Göteborg. Det var gott med gratissaker som man kunde provsmaka men annars var det ganska tråkigt. Redigerat 18 April 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Det var längesedan min klass var på skolresa. Vi var på ett övernattningsläger förra året. I år ska vi till skara sommarland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 vi har aldrig varit på någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Typ alla är altid på Liseberg. Jag tycker det värkar vara lite läskigt med såna jätte moster stora karruseller :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Typ alla är altid på Liseberg. Jag tycker det värkar vara lite läskigt med såna jätte moster stora karruseller :( Det är ju dom som är roliga =D Men du behöver ju inte åka dom om ni nu ska till Liseberg någon gång =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Typ alla är altid på Liseberg. Jag tycker det värkar vara lite läskigt med såna jätte moster stora karruseller :( Hur kan man tycka att dem är roliga. Jag skulle spy hur länge som helst om jag åkte någon av dem. Fast kanske inte typ bilarna som åker runt runt om dem finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Typ alla är altid på Liseberg. Jag tycker det värkar vara lite läskigt med såna jätte moster stora karruseller :( Jag får bara säga va??Känslig mage eller nått?? När jag va 11 hade jag åkt allt jag fick åka tror jag inklusive gått spökhuset två eller tre ggr... Våran senaste klassresa var vi på nått aströkit övernattningsläger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 när du var 11 hade du inte åkt allt, de har ålders och längdgränser vettu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 när du var 11 hade du inte åkt allt, de har ålders och längdgränser vettu ;) Han skrev att han hade åkt allt han fick åka. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 när du var 11 hade du inte åkt allt, de har ålders och längdgränser vettu ;) Just de guggo, så jag kan säga som en av mina lärare då:Läs allting, annars kan det blir jätthimla enromt stort mycket fel...XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.