Gäst Tomatketchup Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Senaste utflykten var idag när vi åkte till Statsbiblan....f*n,min skola är snål..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Minstonde nånting. Jag har aldrig varit på en klassresa. Men jag har varit på filmfestival :) Redigerat 18 April 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vi ska till Åland kul..ÅH så kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag skulle ochså vilja åka till Åland. Vi hade en plan att börja spara och åka till Tyskland men det har inte blivit av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Vi har typ inte åkt nånstans. Bara till Emmaboda med dagis. Kalmar med lekis. En stenåldersby med 3:an. Inget mer sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Alltid något. När jag gick på dagis var det bara typ små små utflykter. Typ till skogen 200 meter bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Ni kommer åka ut mer när ni blir större ska ni se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag det får jag hoppas. Om skolan är så snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag skulle ochså vilja åka till Åland. Vi hade en plan att börja spara och åka till Tyskland men det har inte blivit av. Obs: *ironi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag skulle ochså vilja åka till Åland. Vi hade en plan att börja spara och åka till Tyskland men det har inte blivit av. Jaså, din lilla skämtare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 hum, senaste var ett äventyrsläger i ystad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 hum, senaste var ett äventyrsläger i ystad. Vad det roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.