mr.best Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 en lärare tog med en PORR TIDNING till KLASS RUMMET!!, får de verkligen det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the golden samus Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 du skulle ju titta i den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 äckel.. bara att kolla på första sidan så såg man.. en massa ****** och ***** (censurerat av mig).. sen på rasten gick 5 st in i klassrummet när ingen lärare var där.. sen låg inte tidningen där... (tror ni fattade). och jag behövde bara kolla på första sidan för att kolla vad det var sen spydde jag nästan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 en lärare tog med en PORR TIDNING till KLASS RUMMET!!, får de verkligen det?? kanske inte i klass rummet, men i lärar rummet så tror jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 hur gammal är du??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Varför spydde du nästan? Porrtidningar är säkert grymt bra :P Men jag föredrar porrfilmer, mer action.. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Lol håller med Mikael men jag tycker att läraren ska få ta med p-tidningar till skolan men visa för barnen nej tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jag tycker du som e 91a mikael inte ska kolla på sådant.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Enligt svenska lagen så är det tillåtet från 18år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Men mr.best det är inget att spy åt, det är normalt med nakna kvinnor. Hade inte din pappa gillat din mammas kropp så hade inte du funnits, så tacka tidningen. Sen Mr.Whisper är det nog inte tillåtet att ha med sig porrtidningar till klassrummet med minderåriga som kollar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag tycker det borde hända oftare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 att lärare har med sig porrtidningar eller? Det är väl okej om elever har det i sina skåp men lärare ska ju föregå med gott exempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg