Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jo men det var en han som gick i klassen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Urk, en tant i 60-65 års åldern.. urk urk urk.. det var ju en annan sak.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 va faan va äkligt om det inte va seksualkunskap och även om det var det så var säter man gränsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Porrtidningar är inte sexualkunskap. Det är förnedring! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Det där tror jag inte på! Helt sjukt att en kvinnlig lärare tar med sej en porrtidning och låter den ligga synlig för barnen under t.ex. rast. Högst troligt att du bara ljuger. ;) ;) ;) ;) ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 överdriv inte med smileys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det där tror jag inte på! Helt sjukt att en kvinnlig lärare tar med sej en porrtidning och låter den ligga synlig för barnen under t.ex. rast. Högst troligt att du bara ljuger. ;) ;) ;) ;) ;) ;) om det nu vart en hon som hade "porr tidningen" så skulle det inte förvåna mig om det inte fanns en enda tjej ute på rasten :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Varför spydde du nästan? Porrtidningar är säkert grymt bra :P Men jag föredrar porrfilmer, mer action.. B) hahaha.... ganska kul tråd men jag föredrar att inte snacka om mina privata angelägenheter.... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 när vi hade sexualkunskap i 6an hade vi en vikarie som demonstrerade blottning... han övertygade även en tjej i klassen att det var otroligt skönt med onani å hon borde faktist testa...(det var en kille) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 vi har sexuallkunskap i skolan nu och det är skita tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ja jag håller me det SUGE* man får bara se teknade filmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det var lite skumt förut.... Först hade jag sexuall kunskap i min gamla skola men sen i min nya fick jag ha det IGEN!!! hemskt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg