Dezen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 En polare kallade mej DEQRAUMOTHERFUCKER vilket gjorde att jag tog det roliga ordet DEQRAU och bildade en klan, vi ska sträva efter total msn dominans, lr nått, lr bara ha kul ^^ Vor kul om folk joinade ^^ Adda min msn om ni vill :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Och exakt vad sysslar denna grupp med ? Hur har ni lagt upp era "totalvärldsdominans-planer" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Ne vi e bara 2 st än så länge och vi tänker ha kul och dominera msn :P Ne men e ett gäng på msn som har kul, ordnar tävlingar och dyl ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Hmm, det kan vara kul. Har ingen att prata med, eftersom att alla lirar WoW. j*vla dryghuven de är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 WoW e booring.. 9/10 som har det har blivit beroende ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Usch ja, wow är inte bra för kroppen >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 vadå, har du klan som man kan joina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Ja det har han, en "msn-clan" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 i wanna join you r clan. ändrat citat från sagan om ringen:you have my computer-mouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 hmm, adda min msn, e inte säker på om vi har "kraften" för total msn dominans ^^ Sen e vet jag inte om vi fortfarande e aktiva :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.