Hoppa till innehåll

Nåt E Fel Med Mitt Gta Sa

Desu

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...

Gör så här, om du har orken dvs

1.Rensa din dator från all spyware och virus med program som typ adaware eller spydoctor.

2.Defragmentera om hela datorn, låt den stå på under natten kan ta ett tag.

3.Funkar det fortfarande inte, installera om hela spelet, kan ha blivit ett fel under installationen eller nåt annat.

4.Skaffa drivrutiner till hela datorn, grafikkort allting. Kolla så du har alla nödvändiga windows uppdateringar. Service Pack är ett måste.

5.Pröva stänga av windows brandvägg som du kan hitta i kontrollpanelen, har din router en brandvägg stäng ner den också, den kan sega ner saker eller frysa dom. Ditt antivirus program kanske blockar spelet, pröva stänga av brandväggen där också.

6. Pröva ladda ner senaste patcherna från den officiella hemsidan, eller från typ Megagames.com. Patcher kan fixa massa bugg och krascher hos vissa datorer.

7.Fortfarande problem, sök hjälp på internet i forum te.x. som www.pcforalla.se

gå in på pc support där är alla folk mogna och några kanske har samma problem som du.

PS: Några av dom här tipsen tror jag inte kommer göra någon skillnad, men pröva alla om inget funkar man vet ju aldrig.

Redigerat av MagiskaBarnet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ahr haft exakt samma problem fast med sims. jag gick till afären jag hade köpt det och dom sa såhär. vissa spel funkar hellt enkelt inte till alla datorer.

nu tänker du. DEN FUNKA JU FÖRUT men det jorde mitt sims med.

det är vad jag tror. PS. idiot förklara mig inte om ajg råkar ha fel för det ahr hänt :angry: DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...