Dolphin Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Faktiskt så gillar jag grafiken i Xbox och den fungerar som en dator och eftersom jag älskar datorer är Xbox den ulitimata konsolen för mig. blojmonster: Så sant som det är sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jo men asså d roliga jag tycker med xbox e att lana med kompisar. Jag har nästan bara lust att köra tony hawk underground 2 själv. Alla andra spel eller dom mesta iaf är uttjatade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Mx VS Atv Unleashed är ett väldigt roligt spel att köra mot andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Likaså fotbollspel! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Fifa e leckert som f*n.. det kan vara kul o spela med kompisar. Men det finns inte så många spel som jag tycker är så roliga.. dom flesta rollspelen suger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stickmaster Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 jag tycker dom spel som är mest roliga är ju nästan bara på xbox :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 N64's dosa var ju väldigt vågad precis som Wii's dosa kommer att vara, Ändå är N64 överlägset skönast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Nintendo 64's spelkontroll är väldigt skön och vågad men jag tycker Xbox's kontroll är bättre eftersom att den är större och man trycker inte "fel" så lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 jag spelar typ bara nintendo... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg