NightMaker Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 jag har just köpte ett xbox och det funkar inte är det något fel då eller det står bara cant read this disk det står så på alla spel jag testar :( :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Blås in i Xboxet eller skjölj av skivorna i ljummet vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 dom går väl sönder om man vattnar dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 dom går väl sönder om man vattnar dom? Det gör dem inte ta det bara försiktigt..!!Ta inte för varmt och inte för kallt utan ljummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 ok jag ska testa tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Annars ska du lämna tillbaka det i affären direkt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 nej det funkar nu tack grabbar *mods ni kan låsa tråden nu* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg