Dolphin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 (redigerat) <{POST_SNAPBACK}> Det som hände när jag klickade på den pilen som jag hade gjort efter dina instruktioner var... "Tyvärr, några nödvändiga filer saknas. Om du ville läsa ur ett ämne är det möjligt att den är flyttad eller raderad. Backa och försök igen." Redigerat 20 April 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Hur gjorde du då? Skrev du ett numer eller en address mellan snapback? Du ska altså skriva ett numer istället för 'numret'. Det numret får du fram genom att klicka på fyrkanten vid inlägget du vill citera. Då kommer det fram en adress, ta bort hela addressen utom numret. Det numret skriver du sen inom snapback. Fattar du? Redigerat 21 April 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag förstår nu... Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Tack, Fusk Katten, har uppdaterat inlägget med din lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Man kan t ex skriva: <{POST_SNAPBACK}> @ katten: Bra tips! Eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 tack för att du skrev detta för det är j***igt jobbigt att scrolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Jo, när man egentligen inte skulle behöva scrolla om folk använde "rätt" citeringsmetoder. Ganska många visningar på den här tråden, så många har kanske lärt sig ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.