Salt-Popcorn Skrivet 19 April 2006 Rapport Skrivet 19 April 2006 Kan non gjöra ett forum te mig?? eller hjälpa mig lite?? För liksom när jag gjör et tforum så fattar jag ingen ting :blink: så kan non hjälpa mig med forum som e bra på det? Citera
Wo3e Skrivet 19 April 2006 Rapport Skrivet 19 April 2006 (redigerat) du får allt hjälp av de som hostar ditt forum de bara fråga de om allt hjälp så får du det :D.... vill du ha ett freefourm eller? Redigerat 19 April 2006 av Wo3e Citera
Gäst Mujo Skrivet 20 April 2006 Rapport Skrivet 20 April 2006 Jag tror inte det är så många som vill läsa ett forum med sån stavning. Citera
Katt Skrivet 20 April 2006 Rapport Skrivet 20 April 2006 Kan non gjöra ett forum te mig?? eller hjälpa mig lite?? För liksom när jag gjör et tforum så fattar jag ingen ting :blink: så kan non hjälpa mig med forum som e bra på det? Har du en server? Citera
Salt-Popcorn Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Skrivet 20 April 2006 det e ett gratis forum.. från:reklam.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.